Naprawa i obsługa motocykla WSK 125

Demontaż kierownicy

W celu zdemontowania kierownicy należy:

  1. Odkręcić dwa wkręty mocujące rączkę pokrętną gazu.
  2. Zdjąć rączkę pokrętną razem z naciągiem linki gazu z kierownicy.
  3. Odłączyć linkę hamulca od dźwigni na kierownicy:
    • wykręcić całkowicie śrubę regulacyjną przy dźwigni hamulca przedniego, zdjąwszy uprzednio zaczep linki z dźwigienki hamulca przy pokrywie koła przedniego;
    • odkręcić nakrętkę ze śruby regulacyjnej;
    • odciągnąć nieco pancerz linki hamulca, zdjąć śrubę regulacyjną linki przez przecięcie wzdłużne oraz wyjąć linkę z występu na kierownicy;
    • obsadę pancerza, mocującą koniec linki hamulca w dźwigni, wypchnąć z dołu do góry, odłączając w ten sposób linkę od dźwigni napinającej hamulca.
  4. W sposób podobny jak w punkcie 3 odłączyć linkę sprzęgła od dźwigni napinającej przy kierownicy.
  5. Odkręcić wkręt mocujący korpus przycisku sygnału dźwiękowego i zmieniacza świateł.
  6. Odkręcić cztery nakrętki jarzemek mocujących kierownicę znajdujące się na dolnej powierzchni górnej półki.
  7. Wyjąć z półki górnej jarzemka oraz podkładki ustalające. Montaż należy przeprowadzić w odwrotnej kolejności.