Naprawa i obsługa motocykla WSK 125

Tablica smarowania motocykla WSK 125

Jak często smarować podzespoły motocykla WSK 125

Zespół Miejsce smarowania Warunki i okres smarowania Rodzaj smaru Uwagi
Silnik Tłok w cylindrze, łożyska korbowodu i wału korbowego stałe Lux 10, S-17 w lecie i w zimie
Skrzynka biegów i sprzęgło dopełnić do poziomu wg miarki; zmieniać co 3000 km Lux 10 w lecie i w zimie
Ślimak sprzęgła wtłaczać smarownicą co 1000 km smar stały ŁT-1
Filtr powietrzny gaźnika co 1000 km olej silnikowy Lux 13, Lux 10 wypłukać w benzynie; siatkę napuścić mieszaniną oleju Lux 13 lub Lux 10 z benzyną w stosunku 1:1
Iskrownik Oś przerywacza co 2000 km jedną kroplę oleju olej silnikowy Lux 10 po zdjęciu osłony iskrownika
Języczek filcowy co 2000 km olej silnikowy Lux 10 po zdjęciu osłony iskrownika
Widelec przedni Teleskopy zmienić co 5000 km
90 cm³ na goleń
olej Lux 10 w stanie rozebranym
2 łożyska oporowe głowicy ramy co 5000 km smar stały ŁT-1 w stanie rozebranym
Kierownica Dźwignia hamulca ręcznego i sprzęgła po 3 krople w miejscach obrotu co 2000 km olej Lux 10
Rączka pokrętna gazu co 3000 km smar stały ŁT-1 w stanie rozebranym
Linka gazu, sprzęgła i hamulca smarować co 3000 km smar stały ŁT-1 Lux 10
Koło przednie Rozpieracz hamulca, oś szczęki, łożyska co 5000 km smar stały ŁT-1 w stanie rozebranym
Koło tylne 3 łożyska, rozpieracz hamulca i oś szczęk co 5000 km smar stały ŁT-1 w stanie rozebranym
Pedał hamulca tylnego Tuleja osi pedału co 2000 km smar stały ŁT-1 w stanie rozebranym
Napęd Łańcuch napędowy od skrzyni biegów do tylnego koła przez zanurzenie co 3000 km łój roztopiony i zmieszany z grafitem, patrz tutaj po zdjęciu łańcucha
Amortyzatory tylne Element tłumiący zmieniać co 5000 km, 50 cm³ na amortyzator 40% oleju turbinowego typ III wg PN/C-96059
60% oleju transformatorowego typ B wg PN/C-96058
w stanie rozebranym